צימרים בחרמון הלבן – כי אתר החרמון בתנועה!

הוא נכס אסטרטגי, הוא ההוכחה לכך שאנחנו גם חלק מאירופה, ולא רק מאסיה הוא משפר את הנוף הצפוני לאין ארוך הוא ? החרמון! המקום המושלם ביותר לבילוי של חופשת חורף.

לא מכבר נפתח אתר החרמון לגולשים וזהו הזמן בדיוק לנצל את זנב החורף הקצרצר שעוד נותר לנו ולצאת לחופשת סקי ממש כאן ליד הבית. חופשה בחרמון ולמרגלותיו תתאים גם לגולשים מקצועיים, גם לגולשים חובבים ואפילו סתם לאלה הנהנים מהסטייל האירופאי והאווירה החורפית.

סוף השבוע הקרוב הוא בדיוק הזמן לשכור צימרים בחרמון ולהתבשם מהנוף המטורף הלבן האירופאי והצונן!

תוצאת תמונה עבור site:rrr.co.il שלג

תהיה אשר תהיה סוג החופשה אשר תבחרו ודאי תרצו לקפוץ במהלכה לאתר החרמון ? אתר הסקי הישראלי היחיד. יש לציין כי אתר החרמון אין משמעו הר החרמון אלא רק שטח מסויים בהר. גם בתוך שטח זה לא כל המקומות מותרים לגלישה.

עם זאת מדובר בסך הכל על שטח ענק של כ-5,000 דונם, בגובה 1,600 – 2,040 מטר מעל פני הים. האתר יכול לקלוט כ-12,000 מבקרים ביום, ובסופי שבוע מושלגים מספר המבקרים מגיע בהחלט לכמות זו ואף עובר אותה.

אם כן עצתי הראשונה תהיה ? בואו באמצע השבוע ותהנו מהרבה יותר שקט ומהרבה יותר שלג לעצמכם. יחד עם זאת יש לזכור כי האתר אינו פתוח בעת סופות שלגים ולכן רצוי לברר עדכון מזג אוויר עדכני לפני שבאים. כן, כן מדובר בחופשה לאנשים ספונטנים משהו.

באתר עצמו תוכלו ליהנות גם ממסלולים המתאימים לספורט שלג מקצועי כגלישה בסקי ובסנובורד כמו גם השתשעות בשלג מעט יותר עממית באמצעות מזחלות ומרכבות שלג. כמובן שגם תוכלו לקחת איתכם שקיות פלסטיק ולהשתמש בהן בשיטה העממית- ב"חלקות" ע"ג השלג.

לאלה העושים את צעדיהם הראשונים בענפי ספורט החורף אתר החרמון מציע גם בית ספר ללימוד גלישה בו תוכלו לקחת מספר שיעורים ראשונים כדי להתניע את התהליך. כשתתעייפו מלנסות לנסוע על גבי השלג (בכל דרך בה תבחרו) תוכלו להתרגע במסעדה שבשטח האתר עם כוס שוקו חם. המחירים, כיאה למונופול, גבוהים, אך אין תחליף לנוף המיוחד הנשקף מהחלון.

לגבי לינה הרי שתמצאו שפע צימרים למרגלות החרמון, בעיקר בנווה אטי"ב. נווה אטי"ב הוא מושב קטנטן של כ30 משפחות שבבעלותן נמצא אתר החרמון. לבד מהצימרים הרבים שנמצאים בתחומו תושביו מתפרנסים גם מגידול מטעי תפוחים, אגסים ודובדבנים.

מטעי הפרי נותנים גם הם רקע יפה לישוב בנוסף להר המושלג והופכים אותו לחופשה שכולה התרגעות נוסח אירופה. צימר מצויין לדוגמא בנווה אטי"ב הוא "ענבר בהר" שמגדיר את עצמו למעשה כ-Bed and Breakfas.
מדובר במבנה בעל סגנון שוויצרי ובתוכו יחידות נופש הן לזוגות והן למשפחות. בחדר האוכל של "ענבר בהר" תוכלו ליהנות בכל בוקר מארוחה מפנקת כאשר קמין עצים מחמם אתכם. פשוט תענוג.

צימרים בחרמון או ממש מתחת בנווה אטי"ב?

בנווה אטי"ב יש מתחם צימרים מומלץ בשם "אחוזת מרום". כאן מדובר במתחם ובו בקתות יוקרתיות פרי עיצובה הייחודי של קרן, בעלת הצימר, שהיא גם מעצבת ואומנית במקצועה. יש במקום בקתות רומנטיות, המעוצבות בעץ ונגיעות צבעי אדמה לוהטים, על מנת לחמם את האווירה.

הבקתות כוללות אף ג'קוזי מרהיב ומרווח במיוחד המעוצב באבני בזלת. עבור המשפחות קיימות 4 סוויטות משפחתיות יפיפיות עם חדרי שינה נפרדים להורים ולילדים. יש כמובן גם חלל מרכזי עם טלוויזיה בלווין לצפייה משפחתית בסרט אל תוך הלילה.

לסיום, כמובן שלא חייבים לבלות את כל זמן החופשה בחרמון ו/או בצימר. כדאי למשל לקפוץ ליער אודם ולג'ובה הגדולה, מצודת נמרוד המרתקת אף היא לא רחוקה, ואם לא הספיק לכם מספורט חורף, גם מרכז קנדה נמצא במרחק נסיעה מן החרמון. אזור החרמון שופע בשלל אטרקציות וכמו כל הצפון גם הוא נמצא כעת בשיא תפארתו עם פריחה עזה. סעו והנאתכם מובטחת.

נשלח ב כללי, צימרים בצפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>