צימרים ציונות ותיירות נוסח מישור החוף

אירוח המשפחה מחו"ל  - המבחן האולטימטיבי לאהבת הארץ של כל ישראלי. קווים לדמותו של האירוח הציוני המושלם.

משפחה בחו"ל זה נכס נהדר. היא מאפשרת לפתח תדמית קוסמופוליטית של איש העולם הגדול בנוסף על לינה המוזלת בחופשה בחו"ל ומקלט פוטנציאלי למלחמה אטומית אפשרית.

עם זאת מגיע בחייו של כל אדם יום בו עליו לפרוע את שטר החוב בדמות המשפחה בחו"ל. היום הזה הוא, איך לא, היום בו המשפחה מחליטה לפקוד בעצמה את ארץ הקודש.

תוצאת תמונה עבור site:rrr.co.il צימרים

צפו עכשיו במגוון צימרים למשפחות - אתר צימר A

אירוח תיירים בארץ מכורתכם אינה משימה פשוטה כלל, ותעיד על כך המשפחה שלכם בחו"ל. משימת האירוח פשוטה עוד פחות בהיותכם ישראלים.

גם האתר של ישראל התגייס למשימה הלאומית של עידוד תיירות ונופש בבתי מלון, ובעיקר צימרים ברחבי הארץ.

הרי הטיול שתבנו למשפחתכם הגולה לא רק שצריך לכלול את כל אתרי החובה לתייר בישראל (מה שידרוש מכם לסייר בפעם המאה בכותל ובמצדה) אלא גם להעביר רוח מסוימת בחסות משרד החוץ. רוח שתעביר את המסר שישראל היא לא סתם מדינה, אלא מדינה מופלאה, מוסרית, צעירה ומעצמת היי טק.

בשורות הבאות ברצוני להציע לכם מתכון מוצלח לחלק השני של הטיול כלומר לא חלק החובה אלא חלק הרשות. יש לציין כי המתכון נוסה בהצלחה על משפחת פינקלשטיין מניו יורק בסתיו האחרון ונחל הצלחה גדולה. עד שגרם לה לשוב אלינו שוב בקיץ הקרוב.

יש מקום לכוווולם ? על האדמינסטרציה

לשם ההבהרה, אדגיש פעם נוספת, מדובר פה בחלקו השני של הטיול. בחלק הראשון מילאנו את חובתנו התיירותית ותיזזנו כמובן בין כל אתרי החובה, דבר שניתן בהחלט לעשותו בשבוע ולשביעות רצון מלאה של התיירים.

בשבוע השני לקחנו את פקלאותינו והתמקמנו במתחם צימרים של חדרי האירוח בקיבוץ כפר גליקסון. יש לציין שהחבורה הייתה גדולה ביותר וכללה בנוסף למשפחתנו ומשפחת פינקלשטיין הגרעינית ענפים נוספים הן מהצד הישראלי והן מהצד הניו יורקי.

מבחינה זו הצימרים של כפר גליקסון היו הבחירה המושלמת. מתחם חדרי אירוח הקיבוצי הוא מרווח ומותאם למשפחות מן המדשאות והבריכה הקרובה ועד לארוחות המגוונות בחדר האוכל  שתמיד נעימות לעין ולחך. והנה, כבר נפטרנו מהטרחה שבהאכלת חבורה כה גדולה.

קיבוץ כפר גליקסון ממוקם בסמוך לגבעת עדה ובנימינה. ללא ספק המקום בהחלט מהווה כר טוב ליציאה לטיולים בחלק האלטרנטיבי יותר של ישראל. האפשרויות הן כה רבות ומגוונות שקשה להמליץ על תכנון כדאי אחד.

בכל מסלול, החלטה והכוונה, מומלץ להיעזר בצוות המנוסה של חדרי האירוח בכפר גליקסון. אנחנו נעזרנו בשירותיהם מספר פעמים רב גם לייעוץ וגם לטיולים מודרכים שבוצעו על ידם בצורה מקצועית ומרתקת. בטוחה אני כי צוות הצימרים ידע לתכנן ביחד אתכם את הטיול המושלמים לאורחים מהעולם הגדול.

ארץ יהודית ובירה

עדיין , שני שיאים שלא נהסס להזכיר, ובטוחה אני שיביאו הצלחה גם בביקור שתתכננו אתם, היו בגן הנדיב הצבעוני ובמבצר שוני. הגן התחבב במיוחד על הפינקלשטיינים הקשישים יותר. אלו טענו שהוא מזכיר להם את גניה היפים ביותר באירופה.

טוב, נו אחרי הכל מדובר בקברו של שהברון רוטשילד שידוע בטעמו הטוב. מבצר שוני היה דווקא החלק שהתחבב יותר על בני הדור הצעיר. הסיבות לכך לא היו כל-כך בגלל המבצר עצמו, אגב, למרות שהוא היווה תפאורה מעניינית ביותר.

התמזל מזלם של הפינקלשטיינים הצעירים לתפוס באותו יום הופעה של יהודית רביץ שהתקיימה במקום. הצעירים הנהדרים מהאזור רוקדים את נשמתם על הרגלים שבו את ליבם של הגולים הצעירים שמיהרו להצטרף בליווי הרבה בירה.

ולסיכום, אמנם בסיום הביקור לא רצו הפינקלשטיינים לסוכנות היהודית וביקשו לבצע עליה, אבל עדיין מיהרו להודיע שיגיעו גם בקיץ הקרוב. צעד קטן למשפחה, צעד גדול לציונות. והיפה ביותר שניתן לומר, במיוחד לאחר שזכית לראות את הארץ שוב מעיניים של תייר, שיש בנו משהו בכל זאת משהו כאן יש.

נשלח ב כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>