צימרים בגליל המערבי

הגליל המערבי, המשתרע מראש הנקרה בצפון ועד הכרמל בדרום, משופע בפנינות טבע מרהיבות, אתרים היסטוריים חשובים ודרכים עתיקות, וטיול בגליל המערבי מבטיח לכל אחד הנאה. מסיבה זו, צימרים בגליל המערבי נפוצים ומבוקשים ביותר גם הם. רשימת הנפלאות הייחודיות שמציע אזור הגליל המערבי כולל לדוגמה את: ראש הנקרה, מבצר יחיעם המרהיב ומורשת הקרב שלו, מוזיאון תפן, קיבוץ לוחמי הגטאות, מוזיאון חומה ומגדל בחניתה, מרכז המבקרים "מרפא הבושם" בקיבוץ כברי, הר מירון ועוד ועוד. אין לשכוח גם כי הגליל המערבי נהנה מרצועת חוף מהיפות בישראל.

תוצאת תמונה עבור site:rrr.co.il גליל מערבי

על כן, לא חשוב אם מעוניינים לנסוע לטיול רומנטי זוגי או לטיול משפחתי חוויתי, צימרים בגליל המערבי מאפשרים לתכנן טיול גדוש הרפתקאות וחוויות באזור הגליל המערבי. כמובן שיד ביד עם פריחתם של צימרים בגליל המערבי ? גם היצע המסעדות ובתי הקפה באזור הלך וגדל וכיום ניתן למצוא באזור הגליל המערבי כמה מהמסעדות היותר טובות בישראל. להלן דוגמה לשניים מאתרים המרכזיים של הגליל המערבי:

צימרים בגליל המערבי ואטרקציות: ראש הנקרה

ראש הנקרה הינה שמורת טבע ייחודית לישראל, הנמצאת בקצהו הצפוני של חוף הים התיכון ומהווה את גבולו הצפוני של הגליל המערבי. ראש הנקרה מאופיינת במצוק תלול היורד לתוך הים ובחוף הים המפורץ שלה. מצוק הנקרות מתנשא לגובה של 300 מטרים. מדרום למצוק ראש הנקרה נמצאים שלושה איים: אי התכלת, אי השחף ואי הנחליאלי. כבר עשרות שנים שראש הנקרה מהווה עניין רב הן למבוגרים והן לילדים בעיקר בשל חווית הרכבל שלו ? המעלה את הנוסעים לנקודת תצפית גבוהה ומרשימה. בנוסף, בשנים האחרונות נעשו עוד שיפוצים במקום וכיום נהנים המטיילים מהופעה אורקולית המספרת את סיפורה היסטורי של ראש הנקרה ומסבירה על הגיאולוגיה הייחודית שלה.

צימרים בגליל המערבי ואטרקציות: מבצר יחיעם

זהו מבצר צלבני השוכן בגליל המערבי. בעבר המבצר נקרא מצודת גדין ובשפה הערבית "קלעת ג'דין" שפירושו הוא מצודת הגיבורים.

שמו העברי של המבצר הגיע מקיבוץ יחיעם שעלה לקרקע באזור בנובמבר 1946. חברי הגרעין של השומר הצעיר החליטו להקים את הקיבוץ בנקודה מבודדת זו ולקרוא לו על שמו של לוחם השומר הצעיר יחיעם וייץ שנהרג בניסיון לפוצץ את הגשרים שעל נחל כזיב. מבצר יחיעם שימש כמקום מושבם של בני הקיבוץ החדש ובעת מלחמת העצמאות, כאשר היה הקיבוץ מבודד ומסוגר כאשר הוא מוקף אוכלוסייה עוינת, שימש המבצר להגנה מפני תקיפות האויב.

שני אתרים אלו הם רק חלק מועט וקט וכל מה שיש לגליל המערבי להציע לתיירים. משפחות רבות גילו כי את הטיול המשפחתי המסורתי שעורכים בקיץ אפשר לעורך בצורה שונה: לא עוד מלון ממנו לא יוצאים במשך כמה ימים אלא טיול חוויתי ומעשיר ברחבי ישראל, שממנו גם נהנים וגם לומדים על ארצנו. את הלינה במלונות כיום מחליפים צימרים, ובמיוחד צימרים בגליל המערבי.

 

נשלח ב כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>