טיפים לפני שאתם בוחרים צימר

עד לפני כעשור כל מי שרצה לצאת לחופשה בצפון היה בוחר בית מלון או כפר נופש לפי תקציבו בשנים האחרונות התפתח ענף תיירותי חדש בארץ, הצימרים. כל בעל משק בצפון בנה כמה יחידות נופש אבזר אותם וכעת הוא משכיר אותם בעיקר בחגים ובחודשי הקיץ. עם הזמן התפתחה תחרות בענף וכיום הצימרים הפכו ליותר ויותר יוקרתיים. לכל צימר שמכבד את עצמו יש ג'קוזי וכמובן פלזמה 42 אינץ' עם DVD המהדרים מוסיפים גם סאונה וסנוקר ואם אתם ממש מוכנים להשקיע בחופשה אתם יכולים לקבל אפילו בריכה פרטית. לאלה שמחפשים רומנטיקה יש את הצימרים האקזוטיים: בתוך מערה, בצורת קרנף, עם ספא וסאונה פינית ועוד ויש את המבודדים בפסגת הר המשקיפים על נוף מרהיב. או באמצע יער. ברוב המקרים בעלי צימר כזה לא ששים להשכיר אותם למשפחות עם ילדים. אם אתם מעוניינים בנופש משפחתי אנחנו ממליצים לכם ללכת על הצימרים הפחות יוקרתיים שם יקבלו אתכם בזרועות פתוחות. הרי אם הגעתם עם הילדים ממילא תכננתם לצאת לטיול בסביבה, אטרקציות לילדים או סתם לשכשך רגלים בנחל. מכאן שהניצול של הצימר לא יהיה לכל אורך היום. תוסיפו לזה את העובדה שהילדים בייחוד הקטנים לא ממש מתרשמים מהעיצוב היוקרתי של הצימר ובטח לא מארוחת הבוקר המפוארת שעלתה לכם הון (שוקו ולחמנייה מספיק אטרקטיביים בשבילם). זו הסיבה שהמלצתנו בטיול עם משפחות היא להתפשר על הצימר ולהשקיע יותר באטרקציות.

תוצאת תמונה עבור site:rrr.co.il צימרים

ריכזנו כאן עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור צימר לחופשת החלומות שלכם בצפון:

 

מיקום: כאשר אתם מחפשים צימרים שימו לב היכן הצימר ממוקם, האם הוא נמצא במקום גבוה? (מתאים לקיץ) או נמוך? (מתאים לחורף). מה הקרבה לאטרקציות תיירותיות, מסעדות ומקומות בילוי בערב. צימרים טובים יש להזמין לפחות חודשיים מראש.

נוף: כאשר אתם מחפשים צימר בצפון אתם מעוניינים כמובן בנוף, שימו לב שהנוף המובטח נשקף מהצימר ששכרתם ולא מפינה מרוחקת בישוב. מומלץ לבדוק את הנוף באתר או לבקש מבעל הצימר לשלוח לכם תמונות.

3. אם אתם מתכננים חופשה רומנטית דאגו שהצימר ששכרתם יהיה מרוחק מצימרים אחרים.

 

נשלח ב כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>