החלטנו לנסוע לצימר

כל מי שאי פעם היה צריך לשבת מול מחשב ולבחור צימר יודע שזו משימה כמעט בלתי אפשרית. כמות הצימרים המוצעת לנו, בעיקר בצפון הארץ כל כך גדולה שזה הופך את החיפוש לקצת מייגע. אך הבעיה לא נגמרת בכמות הצימרים. יש מגוון סוגים של צימרים כאשר לכל אחד מהם סטנדרטים שונים, יתרונות וחסרונות. תוכלו למצוא הכל: צימרים מעץ, צימרים מאבן, צימרים משולבים, סוויטות , וילות, צימרים יוקרתיים, צימרים זולים מאוד, צימרים בקיבוצים, צימרים עם ג'קוזי או בלי ג'קוזי, צימרים קרובים לכנרת, עם קמין, עם מרפסת, צימרים עם נוף, צימרים למשפחות, צימרים לזוגות, צימרים מבודדים, עם ספא, עם בריכה, עם בריכה מחוממת… בקיצור כל כך הרבה אפשרויות ואנחנו רוצים לבחור רק צימר אחד.

בית רומנו-2
אז נכון שזה לא פשוט, אבל רובינו יודעים לפני שאנחנו נכנסים לאינטרנט, מה בדיוק אנחנו מחפשים וכך אפשר בעזרתם של אתרי האינטרנט למקד את החיפוש שלנו. האתרים ממליצים לנו על צימרים איכותיים וטובים ששווה לנו לבדוק אותם. אחד מהם הוא צימר הרוח הגלילית – צימר זה מומלץ גם לזוגות וגם למשפחות. מצד אחד הוא רומנטי מאוד, עם נוף משגע, ג'קוזי במרפסת והרבה פינוקים. מצד שני במתחם הרוח הגלילית יש גם צימרים למשפחות, וילה וגם מיני פארק מים המהווה פעילות מצוינת לילדים. צימר מומלץ אחר הוא שילובים בטבע שם יש צימרים מיוחדים למשפחות וצימרים לזוגות, שילובים בטבע נותן לאורחיו בדיוק את מה שהם מחפשים: שקט, בידוד, איכות, נוף ורומנטיות. צימרים למשפחות אשר מומלצים מאוד הם הצימרים של נופי גונן. הם מושלמים לאירוח משפחות ומשלבים את כל הציוד הנדרש לבילוי משפחתי מושלם.

חדרים לפי שעות – אופציה חלופית
לפעמים, בעיקר כשמדובר בחופשה זוגית או כאשר מדובר בחופשה שכוללות נסיעה מרובה ברכב אין טעם לשלם על הצימר פר-לילה וניתן במקום זאת להשכיר חדר לפי שעה. עבור מקרים כאלו, ישנו מגוון גדול של צימרים אשר מציעים לשלם על השכרת הצימר לפי שעות. חדרים או צימרים שמציעים זאת בדרך כלל מיועדים לזוגות ומגיעים עם ריהוט וציוד שמתאים לחופשה או לינה זוגית. חדרים אלא מאובזרים בכל טוב ובשלל פינוקים ובעלי ריהוט יוקרתי אשר מעצים את  החופשה והלינה במקום.

אז עכשיו אחרי שמצאתם צימרים הדבר הבא שכולנו מנסים לחפש הוא מה אפשר לעשות באיזור ואיזה מסעדות טובות מוצעות לנו. הרבה פעמים במקום שבו בחרתם את הצימר יש מסעדה ביתית טובה ששווה לבדוק אבל אם לא מצאתם אז גם כאן תוכלו להיעזר במגוון אתרי אינטרנט העומדים לרשותכם ועוזרים לכם בבחירה החשובה של מסעדה ואטרקציה. רוב האטרקציות מתאימות לכל המשפחה ומעט יותר מתאימות גם לזוגות, כך שלזוגות לעיתים קשה יותר למצוא דברים נחמדים לעשות בעודם שוהים בצפון. אם אתם חובבי טיולי אופניים, טרקטורונים או ג'יפים זה יכול להוות פיתרון מצוין לתעסוקה כיפית ונעימה לבני הזוג. באגמון החולה שבגליל העליון מציעים למבקרים טיולי אופניים בתוך השמורה. טיול אופניים שכזה יכול להיות רומנטי מאוד, רכיבה על אופניים, על רקע מגוון הציפורים הגדול והמרהיב שיש במקום. גם למשפחות לא חסרות אטרקציות החל מפעילויות לילדים, פינות חי, פארקים, חוות, חופים, אתרי תיירות, מסלולי טיול, פיקניקים ונופים מרהיבים. הצפון מלא באתרי תיירות מהנים. השילוב של לינה בצימר איכותי ובילוי מהנה עם המשפחה או הבן זוג באטרקציה מיוחדת הוא בהחלט שילוב מנצח!

נשלח ב צימרים זולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>