האטרקציה של הנופש – בריכה בצימר

"חופשה" היא אחת מהמילים העדיפות עלי, והביטוי "חופשה משפחתית" היא שילוב של זמן איכות והנאה צרופה, אך במקביל גם סיטואציה שיש שלהתכונן אליה מראש. אז מה זה אומר להתכונן מראש? אז כך: קודם כל יש לחשוב כיצד הילדים יהיו עסוקים וייהנו, אלו אטרקציות יעסיקו אותם, אלו דברים ניתן להביא להם שהם מיוחדים לטיול וכדומה.

צימר עם בריכה

צימר עם בריכה

מה עוד לבקש?
כל מי שיש לו ילדים יודע שכשהילדים נהנים בחופשה, זה אומר שגם אתם נהנים, וההיפך… על כן על מנת ליהנות בחופשה של בטן גב מומלץ לקחת צימרים עם בריכה ואם נדייק אז עדיף צימרים עם בריכה לילדים. כאשר מדובר על צימר מדובר על חופשה עם הרגשה אבסולוטית של חופש, וכשיש בריכה אז באמת שאין יותר מה לבקש, (חוץ משיהיה נקי, יפה, מעוצב לפי הסגנון שלכם ומרווח).

לחצו כאן לצפייה בצימרים יוקרתיים עם בריכה באתר "צימר בשבילי"

זיכרון סלקטיבי
כשיוצאים לחופשה משפחתית מצד אחד יש רצון לנפוש ולנוח ומצד שני יש רצון להיות עם הילדים. כיצד שני הנתונים האלו מתיישבים האחד עם השני אתם שואלים? אז כך, כל עוד לילדים יש מה לעשות אז שני הדברים מתיישבים, אבל אחרת, אז לא ממש… וזה בדיוק הזמן להשכיר את הבריכה המדוברת ולהלל אותה כמה שרק ניתן. כידוע ילדים ובריכות הם שילוב מנצח, קשה למצוא ילד שלא מתחיל לרייר לשמע המילה "בריכה", וכיוון שביום יום פחות יוצא לקח אותם אליה, אז יש סיכוי טוב שבחופשה שכוללת צימרים עם בריכה לילדים, הילדים לא יזכרו לא את התצפית, לא את המוזיאון אבל כן את הבריכה!
גם למבוגרים
כך שאם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה משפחתית, אז מומלץ לקחת צימר באזור אותו מזמן לא ביקרתם, ואם כבר אז תשקיעו עוד מעט זמן וחפשו אחר האופציה של צימרים עם בריכה. אם עדיין לא יצא לכם לצאת לחופשה שכזו, אז למה אתם מחכים? ואם אגלה סוד מקצועי, אז הרשו לי להצהיר שבריכה היא לא רק לילדים, ומעטים המקרים בהם קשה להתאפק ולא לקפוץ גם למים, אז מי אמר שבריכה היא רק לילדים?

נשלח ב צימרים עם בריכה
2 תגובות ב“האטרקציה של הנופש – בריכה בצימר
  1. מאת אלירן:

    על איזה צימרים עם בריכה אתם ממליצים<?

    • מאת admin:

      אישית הייתי ממליץ על אחוזת שירת ההר, אירוח ברמה גבוה במיוחד – צימר 5 כוכבים.
      אבל אני מאמין שהבחירה תלויה בפרמטרים נוספים מבחינתך: תקציב, מיקום או באופציות נוספות הקיימות בצימר (שולחן סנוקר, סאונה, כמות חדר שינה, כמות נופשים, צימרים למסיבות/לנופש וכו').

      כל שאתה יכול להיכנס לאחד מאתרי הצימרים ולסנן לפי הפרמטרים הרלוונטים מבחינתך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>